Trzy znakomite aktorki, które zostały Ambasadorkami największej triathlonowej imprezy w Polsce – Herbalife Triathlon Gdynia 2014 – będą trenować i wystartują podczas imprezy na rowerach marki Liv/giant: Trinity Composite 2 i Avail Composite 3.

Ambasadorki Herbalife Triathlon Gdynia 2014: Małgorzata Foremniak, Katarzyna Glinka i Karolina Gorczyca, które w części kolarskiej imprezy będą używać rowerów Liv/giant pokażą, że triathlon jest dyscypliną dostępną dla każdego. 2014 ma być Rokiem Kobiet w triathlonie. Stąd też obecność aktorek w ambasadorskich rolach. Organizatorzy pragną w ten sposób poszerzyć grono pań startujących w zawodach, przewidując, że Polki pokochają tę dyscyplinę i związane z nią emocje. Czwartą ambasadorką, wyłonioną podczas głosowania na Facebooku, jest Agnieszka Sikora-Paw.

Trening i start na Liv/giant
Każda z Ambasadorek przejdzie profesjonalne szkolenie pod okiem Piotra Nettera, trenera i dyrektora Herbalife Triathlon Gdynia 2014. – Do każdej z nich podejdziemy indywidualnie – mówi Piotr Netter. – Na początku spotkania treningowe będą odbywać się 5-6 razy w tygodniu w krótkich modułach, ale stopniowo będziemy zwiększać obciążenia. Na początku lipca 2014 r. rozpoczniemy okres specjalny, mocno intensyfikując nasze treningi.

Panie do treningów i w zawodach na dystansie pół-Ironman użyją rowerów Liv/giant: Trinity Composite 2 i Avail Composite 3. – To dwa bardzo ciekawe rowery stworzone od podstaw dla kobiet. Nie ma zbyt wiele tego typu pozycji na rynku – twierdzi Miłosz Kędracki, wydawca i redaktor naczelny bikeBoard. – Na rowerach Trinity startują najbardziej uznane zawodniczki. Bardzo wyczynowa rama i osprzęt sugerują, że jest to model, który służy do wygrywania wyścigów.

To właśnie na Liv/giant Trinity nasze Ambasadorki wystartują w dniu zawodów. Mierzenie Ambasadorek, tzw. bike fitting, odbył się na początku grudnia w warszawskim salonie Gianta przy Fabrycznej 2, gdzie znajduje się specjalne stanowisko pomiarowe. Rowery za trzy tygodnie będę w kraju.

Coraz więcej entuzjastów triathlonu
W formule ambasadorskiej triathlon wystartuje po raz czwarty. – Dzięki temu z początkowych kilku setek uczestników doszliśmy do 5 tysięcy – kontynuuje Piotr Netter. – To pokazuje, że grono zainteresowanych tą dyscypliną dynamicznie rośnie. Biorąc pod uwagę, że w niektórych krajach zachodnich triatloniści stanowią grupę 50 – 100 tys. osób, to mamy dużo miejsca na rozwój. Udział Ambasadorek ma uzmysłowić, że triathlon nie jest nieosiągalną dyscypliną, a wprost przeciwnie. Już półroczne przygotowania treningowe mogą dać efekty nie tylko w postaci ukończenia poszczególnych wyścigów, ale nawet osiągnięcia wyników w pierwszej piątce. Udowodnili to na przykład ambasadorzy z poprzednich edycji: Robert Rozmus czy Maciej Dowbor. Z kolei młodzi zawodnicy mogą nawet zdobyć patronaty sponsorskie od takich firm jak Giant czy Herbalife. Triathlon to wielka przygoda, to jest przesłanie, które przekazujemy od lat!
Panie mają ważną misję, pokazać innym dziewczynom, że Ironman jest dla każdego, a droga na Hawaje może stać się konkretnym celem – dodaje Zbigniew Rodziewicz z Giant Polska, firmy wspierającej polski triathlon.
Z grona 12 Ambasadorów ostatnich trzech edycji, aż dziewięć osób nadal uczestniczy w zawodach. Już samo ich ukończenie przynosi nie tylko dla Ambasadorów, ale dla większości startujących przede wszystkim ogromną satysfakcję.

Herbalife Triathlon odbędzie się w dniach 8-10 sierpnia 2014 r. w Gdyni.

Dodano: 2014-01-10

Autor: Źródło: Content Zone

Tagi: Giant, triathlon

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

    Piszemy m.in. o:
  • Czy CCC Team zaspokoi oczekiwania polskiego kibica?
  • Mistrzostwa Europy adventure racing w Polsce
  • Żywienie w kolarstwie górskim
  • Zaburzenie wzorca oddechowego i jego możliwe konsekwencje