Nowy zawodnik wzmacnia maratońską część ekipy Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team. W planach Bartosza Janowskiego na sezon 2018 znajdzie się kilka dużych europejskich maratonów, ale nie zabraknie także startów w najważniejszych polskich wyścigach. To bardzo duże wzmocnienie ekipy, której zawodnicy trenowani są przez czynnego zawodnika – Bogdana Czarnotę.

O Bartku: Pochodzi z Krakowa gdzie aktualnie mieszka.
Absolwent krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego.
Kolarstwo górskie uprawia wyczynowo od 15 lat.
Specjalista od wyścigów długodystansowych.
W sezonie 2009 reprezentując barwy narodowe brał udział w Mistrzostwach Świata XCM w Graz - Stattegg.


NAJWAŻNIEJSZE OSIĄGNIĘCIA:
2 miejsce- Mistrzostwa Polski w Maratonie MTB 2016
1 miejsce- klasyfikacja generalna cyklu BIKE MARATON 2011, 2012, 2013, 2014,2015,2016
1 miejsce- klasyfikacja generalna cyklu MTB MARATHON 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
1 miejsce- klasyfikacja generalna Pucharu Polski w Maratonie MTB 2009
1 miejsce- klasyfikacja generalna wyścigu etapowego BIKE ADVENTURE 2017
1 miejsce- klasyfikacja generalna wyścigu etapowego BESKIDY MTB TROPHY 2011, 2016


Komentarz zawodnika:
Dołączenie do Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team to kolejny krok do przodu w mojej karierze. Większość zawodników w nowej ekipie znam już bardzo dobrze. Także z managerem Maciejem i trenerem Bogdanem znamy się od wielu lat, więc myślę, że z aklimatyzacją w nowym teamie nie będzie problemu. Pierwszy wspólny wyjazd to zgrupowanie w Hiszpanii na przełomie lutego i marca. W sezonie planujemy starty w kilku dużych europejskich maratonach oraz oczywiście w najważniejszych ogólnopolskich wyścigach. Aktualnie jestem w trakcie przygotowań do nowego sezonu i nie mogę się doczekać pierwszych startów. Mam nadzieję, że w nowym sezonie przyniosę nowej drużynie wiele powodów do radości!

Dodano: 2018-01-19

Autor: Źródło: Volkswagen Group Polska

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Santa Cruz High Tower LT

Canyon Neuron AL 8.0

Rockrider XC100s

Fuji Supreme 1.1

Merida Scultura 5000

Bloki szosowe vs MTB